manduz.blogg.se

Vem är jag?

Kategori: Allmänt

 Ja, vem är då jag?
 
 
Det undrar nog de flesta.
Jag försöker nog fortfarande hitta mig själv genom att testa på nya saker och stilar lite titt som tätt.
Men jag kan ju skriva ner lite saker jag är säker på:
 
Jag är en hopplös djurälskare!
 
Min katt Sally är det bästa jag har som alltid varit nära. Henne älskar jag mest av allt i hela världen!
 
Jag spelar cello och har ett stort intresse för musik.
 
Jag har bott i Madrid och Spanien kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat.
 
Handboll är min favoritsport.
 
Jag har en dröm om att åka till Afrika och åka på safari. Hur coolt vore inte det?
 
Jag skulle vilja bo på landet och ha en bondgård.
 
Testa på nya saker är något som jag tycker är väldigt roligt då det är tillåtet att göra lite som man vill.
 
Jag är lång och glad!
 
 
Detta kanske inte är några speciella saker på djupet. Sådana saker vet bara de som känner mig väl, men saker och ting o mig kommer man få reda på efterhand som tex att min tå bredvid stortån är länge än min stortå!
 

KOMMENTARER:

  • Fani Ahl säger:
    2015-03-02 | 21:38:38
    Bloggadress: http://faniahl.blogg.se/

    Åh, Sally är sööööt! *-*

    Men tycker det är skitsvårt att presentera mig själv, man vet ju aldrig vem man är och det slutar alltid med att man säger något i stil med "jag är snäll och söt" ^^

    Svar: Ja, det är verkligen svårt att säga vem man är, speciellt när man ska skriva ner det!
    manduz.blogg.se

Kommentera inlägget här: